دکتر مریم شهسواری | مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل
مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل

قطعا با افزایش سن افراد مختلف از جمله آقایان و بانوان در کشورمان، ممکن است مشکلات زیادی مانند کمبود اعتماد به نفس این دسته از افراد را تهدید کند. نیاز است که بدانید، کمبود اعتماد به نفس هنگامی رخ خواهد داد که شما جذابیت های گذشته را در خود مشاهده نکنید. به وجود آمدن خطوط مختلف در قسمت های گوناگون پوست صورت و همچنین چین و چروک از جمله عوامل کاهش اعتماد به نفس شناخته می شود. اما دیگر جای نگرانی نیست، چرا که امروزه با تحقیقات علمی انجام شده، روش های زیادی برای دستیابی به چهره فوق العاده در نظر گرفته شده است.

 

در سال های گذشته مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشورمان تاسیس شده اند که به انجام این روش ها می پردازند. یکی از این روش ها، تزریق ژل بوده که ممکن است در طول زندگی خود نام آن را شنیده باشید. در حال حاضر مراکز زیبایی بسیار زیادی در نقاط مختلف کشورمان به انجام روش درمانی تزریق ژل برای پوست صورت می پردازند. اما متقاضیان باید توجه داشته باشند تا قبل از هر چیزی اطلاعات زیادی را در این زمینه کسب کنند. کسب اطلاعات لازم در این رابطه موجب می شود تا شما بتوانید تا میزان بسیار زیادی سبب افزایش کیفیت تزریقات خود شوید.

 

تزریق ژل به نواحی مختلف صورت

تزریق ژل به نواحی مختلف صورت

تزریق ژل چیست؟

 

ژل به عنوان یکی از فرآورده های طبیعی یا مصنوعی شناخته شده که دارای ساختار های مختلفی مانند هیالورونیک می باشد. از تزریق ژل برای بهبود انحنای سطحی و همچنین حجم دهی به قسمت های مختلف پوست انسان استفاده می شود. نیاز است که بدانید، میزان ماندگاری ژل ها متغیر بوده و وابسته به ساختار ژل نیز می باشد. برخی از ژل های باکیفیت می توانند تا مدت دوسال نیز پایداری لازم را در صورت شما داشته باشند. اما برخی از ژل ها تنها به مدت 6 ماه بر روی پوست صورت شما ماندگار خواهند بود. بنابراین قبل از تزریق ژل نیاز است به این مسئله توجه ویژه ای را داشته باشید.

 

مراقبت های قبل از تزریق

 

 بر اساس مراقبت های پزشکی ذکر شده برای قبل از تزریق ژل توسط مجموعه دکتر مریم شهسواری، متقاضیان نباید ده روز قبل از تزریق به مصرف آسپرین و داروی ضد التهاب بپردازند. مصرف این موارد می تواند در روند درمان شما تاثیر نامطلوبی را بگذارد. همچنین مصرف نوشیدنی های الکلی 24 ساعت قبل از تزریق ممنوع است. شما باید قبل از تزریق صورت خود را از هر گونه مواد آرایشی و بهداشتی پاکیزه کنید. همچنین شما نباید از درمان هایی مانند جرم گیری تا دو هفته قبل از تزریق خود استفاده نمایید. از فعالیت های ورزشی سنگین خودداری کنید و همچنین قبل از تزریق خود به مصرف غذا های سبک بپردازید. رعایت تمامی این موارد موجب می شود تا شما بتوانید به شکل بهتری به انجام این روند درمانی بپردازید.

 

تزریق ژل برای زیبایی

تزریق ژل برای زیبایی

مراقبت های بعد از تزریق ژل

 

اما شما علاوه بر بررسی مراقبت های قبل از ژل، باید به بررسی مراقبت های بعد از ژل نیز بپردازید. اولین مسئله ای که باید پس از تزریق به آن توجه داشته باشید، این موضوع بوده که نباید به سمت تزریق شده بخوابید. این مسئله موجب می شود تا ژل موردنظر شما در نواحی مختلف پوست صورت شما پخش گردد. همچنین ممکن است پس از تزریق، مقداری خون مردگی و کبودی در سطح پوست شما ایجاد شود که این مسئله طبیعی است. آرایش کردن پس از تزریق مشکلی ندارد اما پیشنهاد می شود تا 24 ساعت پس از تزریق به استفاده از مواد آرایشی نپردازید. اگر بتوانید تمامی این موارد را به صورت دقیق و کاملا صحیح انجام دهید، قطعا شما می توانید به شکل بهتری از این روند درمانی بهره مند شوید.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2